Ledig torsdag till Söndag = Jippi inga läxer!

    Så jävla skönt skippa läxer och sånt. Ja vem vill det? Någtra bra saker med att skipaläxer:




     1. Man slipper plugga hemma!
     2. Man kan göra vad som hälst för läxerna är rökta!!!
     3. Slipper ora sig för att glöma läxan!
     4. Slipper alla oroande mäniskoar som tror man glömer!
     5. Ja vad ska jag seja hmmm har redan sakt allt!
 

                                        Dåliga saker med att inte ha läxa:                                 

       INGA  DÅLIGA SAKER 
                                                                                                                    
 





               Den så söt älskar det!!!



 Så vad har jag gjort idag inget ting faktist. Hadde VÄRDENS konstigaste vädder! Halv 11 eller så blixtra det. ( konstigt )

 

 

 

                                 Jaja       ingen läser min blogg så jag skriver väll inte så myket....


                                                                        M.v.h Amanda :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0